Minggu, 09 September 2012

MISSIONS

MISSION,,,,??? ^ _ ^

when talking about the mission name .. of course there is a relationship with the missionaries, and I am a missionary ..

but I have similarities with some evangelists such as Hudson Taylor's mission to a place where almost no one is interested .. AFRICA ... but as that is the call of God in our lives, God put every different passion or Passion in a person.

and I think that has a heart to serve in Africa, but before you get there .. I started my ministry in Indonesia by creating a ministry team called The Passion Of Christ Youth Ministry ..

we serve from island to island to preach the gospel and by the power of Jesus we bring recovery-restoration to the lives of young people.

so the mission is not only the duty of a great evangelist or missionary who had white hair .. but the mission is the task of our young children are still fresh and has a strong spirit ..

Let your friends find you call and execute the mission where your heart adrift ..

The following is my mission with the team of The Passion of Christ youth ministry on the island of Rote, in East Evangelical Christian Church Shalom .. where we serve young children and they open themselves to be restored by God ..


MISI,,,,???^_^
jika berbicara soal yang namanya misi..tentunya ada hubungan dengan para misionaris, dan saya adalah seorang misionaris..
namun saya memiliki kemiripan dengan beberapa penginjil seperti Hudson Taylor yang bermisi ke tempat dimana hampir tidak ada yang tertarik..yaitu AFRIKA...tetapi seperti itulah panggilan Tuhan dalam kehidupan kita, Tuhan menaruh setiap hasrat atau Passion yang berbeda dalam diri seseorang.
dan saya rasa adalah seorang yang memiliki hati untuk melayani di Afrika, namun sebelum kesana..saya memulai pelayanan saya di Indonesia dengan cara membuat suatu tim ministry yang bernama The Passion Of Christ Youth Ministry..
kami melayani dari pulau ke pulau untuk memberitakan injil dan dengan kuasa Yesus kami membawa pemulihan-pemulihan bagi kehidupan anak muda.
jadi Misi bukan hanya tugas seorang penginjil besar atau misionaris yang sudah putih rambutnya..tapi Misi adalah Tugas kita anak-anak muda yang masih segar dan memiliki semangat yang kuat..
ayo teman-teman temukan panggilan mu dan jalankan misi dimana hati mu terpaut..
berikut ini adalah pelayanan misi saya bersama tim The passion of Christ youth ministry di Pulau Rote, di Gereja Masehi Injili Timor Syalom..dimana kami melayani anak-anak muda dan mereka membuka diri untuk dipulihakan oleh Tuhan..

















GBU All...

1 komentar: