Minggu, 09 September 2012

PEMULIHAN...

a recovery key is openness .. if my friends do not believe you should look at the photos and videos of the results of my team evangelism, where young people who had their lives controlled verge of destruction devil, as a disclosure in their hearts to be filled and restored by the holy spirit then what happens is they get back to the path of God and for sure they will live a life full of blessings and inclusion as well as the restoration of the Lord day by day ..

would be recovered ..? open heart wide open ... for God

simply by closing his eyes .. with a genuine heart, kneel before God and say, "Holy Spirit, I need you in my life .. Jesus ... restore my life .. amen".

The following is the recovery experienced by our friends on the island of Rote as rote our services on the island, 20 September - 1 August .. in high-Ndao ROTE CHRISTIAN .. when we brought seminar on heart father and self-image.

GBU All .. ^ _ ^


kunci dari sebuah pemulihan adalah keterbukaan..kalau teman-teman tidak percaya kalian boleh lihat di foto-foto dan video-video hasil dari penginjilan tim ku, dimana anak-anak muda yang tadinya hidup mereka diambang kehancuran yang dikontrol iblis, karena sebuah keterbukaan di hati mereka agar diisi dan dipulihkan oleh roh kudus maka yang terjadi adalah mereka kembali kepada jalannya Tuhan dan sudah pasti mereka akan menjalani hidup yang penuh berkat dan penyertaan serta pemulihan Tuhan hari lepas hari..
mau dipulihkan..??buka hati selebar-lebarnya...untuk Tuhan
cukup dengan memejamkan mata..dengan hati yang sungguh-sungguh, berlutut dihadapan Tuhan dan katakan "Roh Kudus,aku memerlukan mu dalam hidupku.. Tuhan Yesus...pulihkan hidupku..amin".
berikut ini adalah pemulihan yang di alami oleh teman-teman kita di pulau Rote pada saat pelayanan kami di pulau rote, 20 september - 1 agustus.. di SMA KRISTEN ROTE-NDAO..saat kami membawakan seminar tentang hati bapa dan gambar diri.
GBU All..^_^
 


























Tidak ada komentar:

Posting Komentar