Jumat, 19 Oktober 2012


name : Ivon Suek
SMU Oetefu


testimony
I'm very grateful, because with this recovery seminar, I was able to get closer to God, to know how to respect our fellow human beings. this seminar with a lot of things I can, one is able to forgive my parents, although it is difficult forgivable, but the brother who brought this seminar reminded me of God's willing forgave me, and therefore how big the sin of the father or any parent, I have to keep forgiving, because the recovery seminar, we were taught about the love of our Heavenly Father and I am now able to change and can forgive others ... God is indeed terrible, GOOD, and iT'S ALL my life.
Thank you, God bless you.


Ivon Suek
SMU Oetefu

Kesaksian
Saya sangat berterimakasih, karena dengan adanya seminar pemulihan ini, saya bisa lebih dekat dengan Tuhan, bisa tahu bagaimana cara menghargai sesama manusia. dengan adanya seminar ini banyak hal yang saya dapat, salah satunya ialah bisa mengampuni orang tua saya, walaupun sulit dimaafkan, tapi kakak  yang membawakan seminar ini mengingatkan saya tentang Tuhan yang mau mengapuni saya, dan karena itu seberapa besar pun dosa ayah atau orang tua, saya harus tetap mengampuni, karena di seminar pemulihan itu, kami diajarkan tentang kasih Bapa surgawi dan saya sekarang bisa berubah dan bisa mengampuni sesama...Tuhan itu memang DASYAT,BAIK, dan SEGALA-GALANYA dalam hidup saya.
Terimakasih, Tuhan Yesus memberkati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar