Jumat, 19 Oktober 2012

testimoni Caroline


Name: Charolin Ndun
Schoolgirl Sma Christian Lobalain



testimony
At a time when many seminars that I feel and bring a lot of benefits for me. I came to know the meaning of my life and I am getting CONFIDENCE.
In the seminar I also know how much it meant to my parents. Actually I feel that I never get the love of parents and it made me feel that I am in the isolate in the family.
O But now I feel it again, because I have forgiven them and clear up my heart to God. Now I got a little love and respect for my family.
Thanks for all the brothers, I became a passion for serving the Lord, not to forget also for all the people who blessed the Lord who had sponsored the team "The Passion Of Christ Ministry" so they can share this joy news for us who live in remote islands and this small village.
God bless you.


Nama : Charolin Ndun
Siswi Sma Kristen Lobalain

Kesaksian
Diwaktu seminar banyak yang saya rasakan dan membawa banyak manfaat bagi saya. Saya jadi tahu arti hidup saya dan saya semakin PERCAYA DIRI.
Dengan seminar tersebut saya juga tahu betapa berartinya orang tua bagi saya. Sebenarnya saya merasakan bahwa saya tidak pernah mendapatkan kasih sayang orang tua dan itu membuat saya merasakan bahwa saya di kucilkan dalam keluarga.
Tapi sekarang saya idak merasakan hal tersebut lagi, karena saya telah mengampuni mereka dan membereskan hati saya kepada Tuhan. Sekarang saya jadi tambah sayang dan menghormati keluarga saya .
Makasih untuk kakak-kakak semua , saya jadi semangat untuk melayani Tuhan, tidak lupa juga buat semua orang-orang yang diberkati Tuhan yang sudah mensponsori tim “The Passion Of Christ Ministry” sehingga bisa membagikan kabar sukacita ini bagi kami yang tinggal di pulau terpencil dan kampung kecil ini.
Tuhan memberkati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar